31 Mayıs 2011 Salı

Hafta sonu ağva bölgesine ufak bir tura ne dersiniz

Havalarında ısınması ile birlikte özellikle hafta sonları vde durmak oldukça zor. Bu güzel havaları değerlendirmek ve yeni yerler gezip öğrenmek aynı zamanda da stres atıp eğlenmek gerekiyor diye düşünerek ufak bir araştırmaya girdim. 

Gözüme ilk çarpan yerlerden biride birkaç kez gittiğim İstanbul'a yakın tatil bölgesi Ağva'ydı. Fakat buraya her seferinde arabayla gidiyordum. Biraz araştırırken buraya ağva turları düzenlendiğini farkettim. Hemen firmalarla görüşüp hafta sonu turlarının olup olmadığını öğrendim ve gitmeye karar verdim.

Şile'den başlayan ve köylerle devam eden yolculuğumuz Ağva'da geçirilen vakit gerçekten muhteşemdi. İleride bu ağva turuyla ilgili resim ve görüşlerimi daha fazla yazacam. Ama kesinlikle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: