12 Haziran 2011 Pazar

Mutfak dolaplarının üstünde bulunan lambalar

Bu gün mutfak dolaplarının üstüne birer lamba dakayım dedim. Tam tahta bölümün altına geleceği için seçim yapmam çok önemliydi. Lakin seçilecek lamba çeşidi, özellikleri çok önemli. Kırmızı bir dolaba sahip olduğumu daha önceden söylemiştim. Kırmızı renge uyum sağlaması için üst kısma beyaz olan bölüme üç adet lamba takmaya karar verdim.

Fakat zor iş. Hemen internette araştırmaya karar verdim. Nette türkçe sitelerde bir çok seçeneğe rastladım. Merakımdan dolayı ing. sitelerede bakmaya karar verdim. Oralarda da farklı bir olay yok. Fakat under cabinet lighting adlı sitede farklı çeşitlere rastladım. Açıkçasıda hoşuma gitmedi değil. Birazda özelliklerinden bahsetmiş. Sonuç itibari ile yurtdışından getirtemeyeceğim için çıktım ve ebn yakın ismini vermeyeceğim firmadan aldım. Çok şık duracağına eminim. Bitirince resimleri size buradan paylaşıp görüşlerinizi almak istiyorum.

Hiç yorum yok: