7 Aralık 2010 Salı

Bir bilmece artık kapılardan sonra burnumuda değiştirmek istedim burun estetiği ile

Burun estetiği ameliyatı yaptırmayı düşünürken araştırdım bir çok site ile karşılaştım. burun estetiği öncesi burun şeklini artık görebiliyormuşuz bunu öğrendim ve Türkiye'nin estetik cerrahide diğer ülkelerden daha ileride olduğunu öğrenmiş oldum. Burun estetiği ameliyatı 18 yaşından sonra yapılıyormuş. Burun estetiği ameliyatı kapalı burun estetiği ve açık burun estetiği olarak iki çeşit bulunmaktaymış.

Tampon kullanan plastik cerrahlar var kullanmayanlar var. Genel anlamda tamponu kimse sevmiyor ve hemen iyileşmek istiyor. Burun estetiği ameliyatından 1 gün sonra ayağa kalkıp bir kaç gün sonra işimize dönebiliyoruz. Burun estetiği ameliyatı ile nefes darlığı ve şekil düzeltme birliktede yapılabiliyor.

http://www.yakupavsar.com/burun-estetigi.html sayfasında burun estetiği ile ilgili ayrıntıları belirtmişler.

Hiç yorum yok: